مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از برنامه‌های فرهنگی پایگاه ابوذر در محل پارک آزادگان صفائیه یزد بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۵۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج از یزد گفت: نقش فرهنگی بسیج بخصوص در حال حاضر که کشور از هر سو مورد تهاجم فرهنگی بیگانگان قرار گرفته از اهمیت فوق العاد‌های برخوردار است، زیرا در این عرصه نیز بسیج دارأی توانائیها، امکانات و در عین حال جاذبه‌های قابل توجهی می‌باشد.
وی در ادامه افزود:اما برأی درک بهتر این موضوع باید ابتدا با مفهوم فرهنگ آشنا شد.
فرهنگ، هویت هر شخص یا جامعه تلقی می‌شود و هر گونه تغییر و تحول تحمیلی نامطلوب در آن می‌تواند پیامد‌های منفی زیادی را به دنبال داشته باشد.
وی همچنین اذعان کرد:حضرت امام (ره) در این رابطه فرمود: ه اند: «با انحراف فرهنگ، هرچند جامعه در بعد‌های اقتصادی، سیاسی، صنعتی و نظامی قدرتمند و قوی باشد، ولی پوچ و پوک و میان تهی است». به همین دلیل است که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از هر گونه شگردی برأی تخریب فرهنگ ناب محمدی (ص) در جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌نماید.
حضرت امام خمینی (ره) در بیانات متنوعی که در مقاطع مختلف داشتند، پیوسته بر این موضوع تأکید کرده و نقش زیادی را برأی بسیج قائل شده اند.
ارسال نظرات