خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای بسیار موثر فرهنگی است که در مقابل هجمه عظیم از مخاطرات فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران و جنگ نرم دشمن قرار داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۴۹
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

راهیان نور یکی از بهترین و اثرگذارترین اقدامات فرهنگیکامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اعزام خواهران و برادران به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: با هدف گسترش و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و آشنایی نسل‌ها با رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی بسیجیان نهاوندی در قالب کاروان بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی بیان داشت: راهیان نور یکی از بهترین و اثرگذارترین اقدامات فرهنگی کشور است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفندها و نیرنگ‌ها و با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی در صدد از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی‌تفاوت کردن نسل‌های آینده نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که باید در این مورد با بصیرت عمل کنیم و هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: اعزام برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب باعث می‌شود تا آنها از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان غیور اسلام بیش از پیش آشنا شوند و اهداف و افکار شهدای گرانقدر را در زندگی خود پیاده کنند.

کریمی افزود: این خواهران و برادران که در قالب بسیج محلات به این سفر معنوی و فرهنگی اعزام شده‌اند به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی بیان داشت: خواهران و برادران بسیجی با چند دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات