معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: انعکاس اخبار امنیت حاکم بر سیستان و بلوچستان از سوی رسانه ها، مایه غرور مردم این نقطه از ایران اسلامی است
کد خبر: ۹۰۰۳۲۳۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
به گزارش بسیج به نقل از ایرنا سردار محمدمهدی مزراعی روز پنجشنبه در دیدار نوروزی با اعضای خانه مطبوعات و شماری از خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویا مردم با هدف تقویت وحدت می‌توانند مشکلات جامعه را به مسئولان و اقدامات مسئولان را به جامعه اطلاع رسانی کنند.
وی گفت: ماموریت قرارگاه قدس در جنوب شرق تامین امنیت با کمک مردم است.
وی افزود: با تدابیری که توسط شهید شوشتری انجام شد هم اینک بیش از هشت هزار نیروی بسیجی شیعه و سنی مرزنشین از طوایف مختلف سیستان و بلوچستان با همکاری سپاه تامین امنیت را در این استان برعهده دارند.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس سپاه تصریح کرد: در گذشته ناامنی‌های زیادی بر سیستان و بلوچستان حاکم بود که بعد از واگذاری امنیت به مردم بومی در چند سال اخیر فضای استان کاملا آرام و امن است.
سردار مزراعی ادامه داد: حفظ امنیت حاکم و حرکت به سمت وحدت ملی اولویت قرارگاه قدس است به طوری که سیستان و بلوچستان همواره به عنوان الگوی وحدت و آرامش مطرح باشد.
وی گفت: قرارگاه قدس با توجه به شرایط اقتصادی سخت حاکم بر مردم سیستان و بلوچستان با تداوم خشکسالی‌ها در کنار تامین امنیت، فعالیت‌های مختلف محرومیت زدایی را برعهده گرفته به طوری که در چند سال اخیر حدود هزار و ۶۰۰ خانه محروم در این استان ساخته شده است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ملی اسلامی اظهار داشت: جوانان فرهیخته بلوچ در کنار علمای اهل سنت در مسیر تقویت فرهنگ ملی اسلامی زحمات فراوانی کشیدند.
ارسال نظرات