با حضور سردار ناظری:

ازروند فعالیت وخدمات رسانی گروه جهادی پزشکی مستقر در شهرستان نیمروز بازدید شد

گذراندن تعطیلات نوروزی اگرچه در مناطق خوش آب و هوا صفایی خاص دارد ، اما هستند جوانانی که در قالب گروه های جهادی و با ساخت مسجد و مراکز آموزشی و ارائه خدمات پزشکی ، تعطیلات نوروزی خودشان را در کنار مردم مناطق محروم می گذرانند
کد خبر: ۹۰۰۳۲۲۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز سردار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان نیمروز از نزدیک با روند خدمت رسانی جهادگران بسیچی پزشک ونحوه خدمت رسانی آنها به نیازمندان بازدید وبه آنها خسته نباشید گفت.
گروه جهادی شهید هدایت دانشگاه علوم پزشکی تهران که از 8 روز پیش خدمات درمانی و بهداشتی را در شهرستان نیمروز آغاز کرده بود، به کار خود پایان داد .
جانشين سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، گفت : این گروه 120 نفره در این هشت روز ، حدود 1500مورد خدمات پزشکی و 700مورد دندانپزشکی و 10 روستا موارد دامپزشکی به روستاییان و اقشار کم برخوردار و محروم شهرستان نیمروز ارائه کردند.
سردار سرتیپ دوم محمد ناظری افزود: در ایام عید امسال بیش از 47 گروه جهادی در استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی در مناطق محروم هستند.
وی با بیان اینکه از این تعداد چهار گروه از بسیجیان دیگر استانها و 43 گروه هم از استان و بسیجیان بومی جهادگر هستند افزود: بیش از هزار و 400 نفر در این 47 گروه فعاليت دارند.
ارسال نظرات