خبرهای داغ:
سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۸۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه بشرح زیر می باشد؛

روز دوازدهم فروردین 1358 وعده حق تعالی بر امت مومن و مبارز ایران اسلامی تحقق یافت و با حضور وصف ناپذیر امت وفادار کشور عزیزمان در یوم الله دوازدهم فروردین مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد.

بدون تردید حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در همه پرسی ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ و رأی تاریخی به نظام جمهوری اسلامی، زمینه‌ساز عزت و اقتدار امروز این کشور شده است که به‌عنوان الگویی در میان کشورهای آزادی‌خواه جهان می‌درخشد.

تقارن روز جمهوری اسلامی با ایام اعتکاف و میلاد باسعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی علیه‌السلام و شهادت احیاگر عاشورا حضرت زینب سلام الله علیه، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت و تبیین شاخص های نظام اسلامی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۷ سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، به فضل الهی و با استفاده از ظرفیت‌های سرشار و توانمند کشور با رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ‌ساز، توطئه‌های دشمنان خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی نوین ایرانیان تبدیل خواهد شد و در این مسیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تدبیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده است.

با گذشت ۳۸ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و علی رغم جنگ نرم دشمن در تضعیف اعتماد آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان آینده ساز کشور با قلب حقایق و واقعیات مسلم تاریخی، بزک کردن دوران پلید و خفت بار پهلوی و سیاه نمایی و تصویر سازی وارونه از پیامدهای جمهوری اسلامی، تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی بایستی از اولویت‌های جدی در عرصه خنثی سازی اهداف و برنامه‌های دشمن تلقی شود.

تردیدی نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمسک به آموزه‌های قرآن ، عترت و به برکت ولایت فقیه ؛ رهبری پارسا، فرزانه و همچنین ملتی فهیم و همیشه در صحنه، راه پرافتخار خود را در پیشرفت و تعالی همه جانبه و کسب دستاوردهای معجزه‌آسا و تاریخ‌ساز در زمینه‌های مختلف ادامه می دهد.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، اعلام میدارد به حول و قوه الهی همه آحاد مردم و مسئولان ضمن شکرگزاری الهی نسبت به وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، با تاسی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظ الله)، حفظ وحدت، تا سپردن این پرچم حریت به دست صاحب بزرگوارش بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) از مجاهدت و ولایتمداری باز نخواهند ایستاد.

ارسال نظرات