همزمان با دوازدهم فروردین ماه "روز جمهوری اسلامی ایران" ؛

صدور پیام مشترک فرمانده سپاه استان البرز و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)

همزمان با دوازدهم فروردین ماه "روز جمهوری اسلامی ایران"فرمانده سپاه استان البرز و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)، پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۷۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، همزمان با دوازدهم فروردین ماه "روز جمهوری اسلامی ایران" سرتیپ دوم پاسدار سید  یوسف مولایی فرمانده و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا کرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز، پیام مشترکی صادر کردند.

صدور پیام مشترک فرمانده سپاه استان البرز و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)

متن کامل پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در آن با رأی اکثریت و قاطع ۹۸/۲ درصدی مردم، نظام سیاسی کشور پس از سالها تحمل رنج و اسارت به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.
 
در این روز ملت ایران با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی جدیدی از زندگی در عرصه اجتماعی را برای خود انتخاب کردند که در آن «اسلامیت» و «جمهوریت» توأمان وجود داشته و به دنبال آن «استقلال و آزادی» برای کشور به ارمغان آورده شد.
 
"روز جمهوری اسلامی ایران" در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و "نه" محکمی به تمامی بدخواهان،حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادي و استقلال خود را با استقامتي خستگي‌ ناپذير و به بركت خون شهيدان و مجاهدان امضا نمودند.
 
در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۷ سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، به فضل الهی و با استفاده از ظرفیت‌های سرشار و توانمند کشور با رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ‌ساز، توطئه‌های دشمنان خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی نوین ایرانیان تبدیل خواهد شد و در این مسیر، مجموعه سپاه و بسیج استان البرز بیش از پیش با بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی و با توسل به درگاه احدیت، تدبیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده است.
 
در پایان نیز ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال ۱۳۹۷ و ایام ماه رجب و ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم و امیدواریم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «حمایت از کالای ایرانی» شده است، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.
 
 
 
علیرضا کرمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)
سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه  امام حسن مجتبی(ع)
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها