رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کوهبنان خبر داد
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کوهبنان گفت: همایش دوچرخه‌سواری با حضور جوانان، نوجوانان و پدر بزرگ‌ها در نیمه شعبان برگزار می‌شود که جا دارد خیرین در این راستا حامی ورزشکاران باشند.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۵۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، جواد مجیدی عصر امروز در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری پدربزرگ‌ها در کوهبنان اظهار داشت: برای پانزدهمین سال متوالی همزمان با میلاد مولای متقیان و گرامی داشت یاد و خاطره پدران آسمانی همایش دوچرخه‌سواری پدر بزرگ‌ها در کوهبنان برگزار شد که با استقبال بی‌نظیر بسیاری از ورزشکاران و ورزش دوستان همراه بود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کوهبنان، این هیئت را فعال‌ترین هیئت در شهرستان‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان طی سالیان گذشته توانسته با مساعدت اداره ورزش و جوانان و بانک‌ها در راستای خرید دوچرخه برای علاقمندان اقدام کند.

وی تصریح کرد: هیئت دوچرخه‌سواری در تمامی مناسبت‌های قمری و شمسی حضوری گسترده و فعال دارد خصوصا در هفته بسیج، هفته دولت، نیمه شعبان، هفته سلامت، هفته نیروی انتظامی و....برنامه‌ها وهمایش‌هایی را اجرا می‌کند.

مجیدی از اقدامات فرهنگی هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان گفت و اضافه کرد: مشارکت دوچرخه‌سواران در برنامه دعای ندبه هر هفته مهدیه ده‌خواجه، مشارکت دسته جمعی در نماز جمعه، مشارکت در یادواره شهدا، برگزاری جشن نیمه شعبان و...از جمله کارهای فرهنگی این هیات است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان تصریح کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته بسیاری از پدر بزرگ‌های دوچرخه‌سوار به دیار باقی شتافتند که حجت‌الاسلام صالح‌نیا امام جمعه فقید کوهبنان از جمله آنهاست.

وی بیان داشت: به منظور تشویق و ترغیب دو چرخه‌سواران، حضور در همایش‌ها و مسابقات، برگزاری اردوی سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس، قم و... از دیگر برنامه‌های هیات است.

مجیدی گفت: در نظر داریم بزودی همایش دوچرخه‌سواری با حضور جوانان، نوجوانان و پدر بزرگ‌ها در نیمه شعبان برگزار کنیم که جا دارد خیرین در این راستا حامی ورزشکاران باشند.

به گزارش فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان و روز پدر  پانزدهمین همایش دوچرخه‌سواری پدر بزرگ‌ها در کوهبنان از محل بازار روز و پارک افضل‌الدین ابوحامد کوهبنان آغاز شد که دوچرخه‌سواران با پیمودن بلوار حضرت امام، میدان شهدا، چهار راه حضرت امام و بلوار شهدا با حضور در جوار قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهداء را گرامی داشتند.

 

ارسال نظرات