آسمانی خنک و بارانی در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد بارش‌های متناوب در آسمان مازندران هستیم و فردا بارش‌ها در آسمان استان به‌صورت پراکنده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۵۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بیشترین بارش از بعدازظهر روز جمعه تا صبح امروز سیاه‌بیشه 14، آمل هشت، نوشهر 6 و بلده، قائم‌شهر و ساری چهار میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد نیز در این مدت از بلده حدود 72 کیلومتر بر ساعت بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به پل‌سفید بوده که با 10 درجه کاهش به 26 درجه رسید و کمینه دما مربوط به بلده، آلاشت و سیاه‌بیشه با یک درجه سانتی‌گراد بوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز شاهد بارش‌های متناوب در آسمان مازندران هستیم، اضافه کرد: آسمان مازندران خنک شده و ارتفاعات استان ابری و مه‌آلود همراه با بارش‌های پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با بیان اینکه فردا بارش‌ها در آسمان مازندران به‌صورت پراکنده خواهد بود، تصریح کرد: صبح روز دوشنبه آسمان استان ابری تا نیمه‌ابری بوده که احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده وجود دارد و به‌تدریج از ابرناکی کاسته می‌شود و حداکثر دما نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی به افزایش نسبی دمای هوا روز سه‌شنبه در آسمان استان، خاطرنشان کرد: از سه‌شنبه شب با شکل‌گیری مجدد جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید هستیم که احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی و وزش باد در آسمان مازندران هستیم که دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار