امام جمعه بخش خضرآباد درجمع نمازگزاران جمعه درمسجدامام زاده سیدکافی (ع)، گفت: اخلاق و شیوه زندگی حضرت امیرالمومنین(ع) باید الگو و اسوه ای برای مردم باشد و مدیران جامعه باید از نوع مدیریت امیرالمومنین(ع) الگو برداری کنند.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۳۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج اشکذر از خضرآباد، امام جمعه بخش خضرآباد درجمع نمازگزاران جمعه درمسجدامام زاده سیدکافی (ع) با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امیر المومنین علی (ع)، گفت: اخلاق و شیوه زندگی آن حضرت الگو و اسوه ای برای مردم بود و مدیران جامعه باید از نوع مدیریت امیرالمومنین(ع) الگو برداری کنند.
حجت الاسلام غالبی برگزاری مراسم اعتکاف را فرصتی برای تهذیب نفس ، سازندگی روحی و کسب فضائل اخلاقی دانست و از مردم و جوانان برای بهره گیری هرچه بیشتر از آن را خواستار شد.
وی یاد آورشد در گذشته تنها مسجد امام قم میزبان معتکفین بود اما اکنون هزاران مسجد در سراسر کشور شاهد جمعیت میلیونی به ویژه جوانان هستندواین از برکات جمهوری اسلامی است.
امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به روزطبیعت از تمام کسانی که به مناطق روستایی میآیند خواست تا مراقب ومواظب محصولات کشاورزان و روستانشینان باشند تا خدای ناکرده خسارتی به مزارع وکشاورزی آنان واردنشود.

ارسال نظرات