مدیر اردویی بسیج دانشجویی استان یزد خبر داد:

میزبانی آستان قدس رضوی از 350 دانشجوی یزدی در ایام نوروز/استقبال چشمگیر دانشجویان یزدی از اردوهای قرارگاه نور بسیج دانشجویی یزد

مدیر اردویی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اعزام 350 دانشجوی یزدی به مشهد مقدس توسط قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان یزد در ایام نوروز، گفت: آستان قدس رضوی میزبان این اردوهای دانشجویی بود.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۲۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حسین نمونه در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی در یزد، با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال و طی 4 مرحله اعزام، حدود 350 دانشجوی خواهر و برادر استان یزد عازم اردوهای زیارتی سیاحتی مشهد مقدس شدند، تصریح کرد: این اردوهای دانشجویی توسط قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان یزد اجرا شد و آستان قدس رضوی میزبانی از دانشجویان را بر عهده داشت.
دبیر قرارگاه نور بسیج دانشجویی یزد ادامه داد: با دستور تولیت آستان قدس رضوی؛ در ایام نوروز مجتمع اردویی-اقامتی امام رضا (علیه‌السلام) در میدان بسیج مشهد با مساحت ۵ هزار مترمربع در اختیار دانشجویان زائر قرار گرفت.

نمونه با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و سیاحتی متنوعی نیز در این اردوها برای دانشجویان در نظر گرفته‌شده است، اذعان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سعی شد تا حداقل هزینه ممکن از دانشجویان گرفته شود.

مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان یزد در ادامه با اشاره به فعالیت‌های متنوع اردویی بسیج دانشجویی استان، از اردوهای راهیان نور، اردوهای زیارتی همچون زیارت اربعین حسینی و اردوهای گوناگون تفریحی، گردشگری و رزمی به‌عنوان سایر برنامه‌های اردویی این مجموعه نام برد و یادآور شد: این اردوها در ذیل قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان یزد برگزار می‌شود که با استقبال خوب دانشجویان همراه بوده است.

وی اضافه کرد: تعامل و همکاری با مجموعه‌های مختلف استانی و کشوری، برگزاری اردوهای درون استانی و یک‌روزه، پشتیبانی از برنامه‌های اردویی دانشجو محور، برگزاری اردو ویژه دانشجویان متأهل و استفاده از ظرفیت‌های خیرین از دیگر برنامه‌هایی بود که در سال گذشته در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه اردوهای دوران دانشجویی فرصت خوبی برای افزایش نشاط جوانان است، به برنامه‌های فرهنگی و نشاط‌آور و شادی که در قالب این اردوها برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: طرح‌های مبتکرانه فرهنگی و جذابی در این اردوها اجراشده که هم مؤثر بوده و هم مورد استقبال دانشجویان قرارگرفته است.

نمونه نقش‌آفرینی دانشجویان در جریان اجرا و برگزاری این اردوها را از دیگر نکات برجسته اردوهای بسیج دانشجویی دانست و اظهار داشت: پیش از برگزاری اردوها نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، دانشجویان در انتخاب محل و برنامه‌های اردو نیز مشارکت دارند و این مهم نیز بر جذابیت اردوها افزوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد و دانشجویان یزدی مشغول به تحصیل در دیگر نقاط کشور جهت اطلاع از برنامه‌های اردویی قرارگاه نور بسیج دانشجویی و همکاری با این مجموعه می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مراجعه کرده و یا از طریق کانال اطلاع‌رسانی به نشانی @qnooryazd با قرارگاه نور در ارتباط باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار