خبرهای داغ:
سه خیمه معرفت شاخص در سطح بخش کوهپایه در جوار آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمود(ع) جزه، به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی می‌پردازند.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۲۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، این روزها و همزمان با تعطیلات عید نوروز، بقاع متبرکه سطح شرق اصفهان میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است.

مسافران نوروزی ضمن بازدید از مناطق گردشگری و مناطق تاریخی هر شهر، به اماکن مذهبی نظیر بقاع متبرکه نیز برای زیارت و ادای احترام به اهل بیت(ع) مراجعه و اوقاتی را نیز در آنجا سپری می‌کنند.

همزمان با عید نوروز برنامه‌هایی نیز از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با عنوان «آرامش بهاری»، در بقاع متبرکه شرق شهرستان اصفهان در حال برگزاری است.

عضو هیئت امنای امامزاده سلطان سید محمود(ع) روستای جزه در این رابطه گفت: طرح آرامش بهاری از 27 اسفندماه سال گذشته شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی برای بازدید مسافران ادامه دارد.

حجت الاسلام سید احمد محمودی با اشاره به برگزاری خیمه های معرفت در کنار طرح افزود: سه خیمه معرفت با موضوعات فرهنگی، مذهبی، ایستگاه صلواتی و مسابقه با حضور روحانیت معزز برپا شد که مورد استقبال گسترده از طرف خانواده ها قرار گرفت.

وی اظهار کرد: طرح قرآن بخر و وقف کن، در خیمه ها اجرا و هزینه فروش صرف امور خیریه و فعالیت های مذهبی خواهد شد.

عضو هیئت عملی دانشگاه اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه بتوان بقاع متبرکه را تبدیل به قطب فرهنگی کنیم، خاطرنشان کرد: دادن خوراک مذهبی و فرهنگی به مسافران و زائران می تواند در معرفی امامزادگان و فرهنگ سازی فعالیت های فرهنگی کودکان نقش موثری داشته باشد و امیدواریم این مهم در سطح وسیع ارتقاء پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها