مسئول گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از مردم و مسافران نوروزی از این مجموعه دیدن کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۶۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، محمدعلی فتوحی اردکانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر گفت: گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال ۱۳۹۱ و به منظور حفظ آثار و زنده نگه داشتن یاد شهدای شهرستان و همچنین معرفی سیره و سبک زندگی شهداء و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه دایر شده است.
وی افزود: علیرغم اینکه هنوز این مجموعه بصورت رسمی افتتاح نشده است، ولی تا کنون بیش از ۸ هزار نفر از اقشار مختلف مردم از اقصی نقاط کشور و همچنین بیش از یکصد نفر از مقامات کشوری و لشکری از این گنجینه بازدید کرده اند.
مسئول گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان اظهار داشت: با تلاش جمعی از جوانان مخلص و خوش فکر و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فضاسازی داخلی و خارجی مجموعه در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری رسمی آن خواهیم بود.
فتوحی گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از دو هزار نفر از همشهریان و مسافران نوروزی از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان دیدن کرده اند.
وی در پایان افزود: علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانند تا پایان تعطیلات نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب از این مجموعه کم نظیر واقع در خیابان آیت الله حائری اردکان روبروی درمانگاه امام سجاد (علیه السلام) بازدید کنند.
ارسال نظرات