خبرهای داغ:
دبیر ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع):
دبیر ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) گفت: 60 پروژه عمرانی در زمینه بازسازی و ترمیم منازل،، سرویس بهداشتی، مدرسه و در خوزستان در روزهای گذشته توسط اعضای گروه جهادی و بدون چشم‌داشت مالی، انجام شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۵۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

بابک بهادری گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در اهواز با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در خوزستان، اظهار کرد: این فعالیت‌ها در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی و اشتغال زایی برای برای پنجمین سال متوالی در خوزستان در تعطیات نوروزی انجام می‌شود.

وی افزود: از سال 93 تاکنون حدود 25 هزار نفر از استان‌های مختلف به ویژه تهران، برای فعالیت‌های جهادی در زمینه‌های مختلف به خوزستان اعزام شده‌اند به طوری که در اردوی سال گذشته در مناطق مختلف خوزستان، تعداد شرکت کنندگان به 9 هزار نفر رسید.

دبیر ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) با اشاره به استقرار دندان‌پزشکان جهادی در منطقه آل‌صافی اهواز، عنوان کرد: کلینیک رایگان ما در 10 روز فعالیت خود، با حضور 30 پزشک، روزانه 250 تا 300 ویزیت و 80 تا 100 نفر نیز درمان انجام داده است.

وی با بیان اینکه در 20 روستای شادگان پروژه‌هایی برای ساخت منزل انجام شد، گفت: در زمینه اشتغال زایی نیز برای مثال در شادگان و اهواز به چند نفر دکه فلافل فروشی واگذار شده است.

بهادری امین افزود: 60 پروژه عمرانی در زمینه بازسازی و ترمیم منازل، لایروبی فاضلاب، سرویس بهداشتی، مدرسه و خانه عالم در خوزستان در روزهای گذشته توسط اعضای گروه جهادی و بدون چشم‌داشت مالی، انجام شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها