امام جمعه موقت کوهبنان گفت: مراسم معنوی اعتکاف در هفت مسجد شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۵۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان با تبریک 13 رجب و آغاز ایام اعتکاف اظهار داشت: طبق روال گذشته در هفت مسجد شهرستان کوهبنان مراسم اعتکاف برگزار می‌شود که اعتکاف برادران در مسجد جامع و اعتکاف خواهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) کوهبنان است.

وی با اشاره به مناسبت 12 فروردین ماه گفت: بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند که البته برکاتی هم به واسطه خون شهدا حاصل شده، لذا باید در مسیر امام و شهدا حرکت کنیم و در همه حال حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب باشیم.

امام جمعه موقت کوهبنان تاکید کرد: دشمن در صدد است، جوانان ما را از شهدا جدا کند و یادواره شهدا را کم رنگ جلوه دهد، لذا ما باید هوشیار باشیم.

قربانی تصریح کرد: روز 13 فروردین ماه روزطبیعت را در پیش داریم و جا دارد مراقبت از طبیعت را داشته باشیم و به محیط زیست خسارت وارد نکنیم.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حرم مطهر امام رضا (ع) بر مصرف تولیدات داخلی تاکید کرد و افزود: باید خرید تولیدات داخلی و مصرف آن مدنظر باشد، البته مسؤولان باید در این عرصه پیش رو باشند.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: مسؤولان باید تلاش کنند از ورود کالای قاچاق و واردات بی‌رویه جلوگیری شود تا تولید کالای داخلی تقویت شود، البته باید تولید کنندگان کیفیت کالای داخلی را تقویت کنند.

 

ارسال نظرات