امام جمعه اردل گفت: اعتکاف فرصتی مناسب برای خودسازی و عبادت است.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۳۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام حمید بهرامی فیل‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اردل با اشاره به آغاز ایام‌البیض اظهار کرد: اعتکاف از لحاظ زمان و مکان فضیلتی بسیار والا دارد و فرصتی مناسب برای خودسازی و عبادت است.

وی ادامه داد: اعتکاف شرایطی بسیار خاص و ریاضت‌گونه برای عبادت فراهم می‌کند که موجب می‌شود انسان مومن معتکف با دوری از فضای اجتماعی و خانوادگی به عبادت خالصانه‌تر بپردازد و معنویت را در درون خود ارتقا ببخشد.

امام جمعه موقت اردل با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعتکاف 15مکان شهری و روستائی جهت میزبانی از معتکفین در نظر گرفته است، افزود: در اردل مسجد ابوالفضل(علیه السلام) جهت برادران و مسجد جامع جهت خواهران در نظرگرفته شده است.

بهرامی با تاکید بر لزوم اهتمام همگان در جهت تحقق شعار سال گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هر کدام وظایفی برای تحقق این شعار دارند که باید به‌درستی انجام شود.

وی حمایت از کالای ایرانی را نسخه نجات‌بخش اقتصاد در شرایط فعلی دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی چرخه صنایع و تولید ملی را به حرکت در می‌آورد، اشتغال برای جوانان به ارمغان می‌آورد، باعث افزایش درآمد کشور می‌شود، زمینه انجام فعالیت‌های عمرانی را فراهم می‌کند و قاچاق کالا را کاهش می‌دهد.

امام جمعه موقت اردل اضافه کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری، فقر، طلاق، اعتیاد و ...، کاهش فاصله طبقاتی و افزایش عدالت در جامعه، بی‌اثر یا کم‌اثر شدن تحریم‌های دشمن، ممانعت از خروج ارز از کشور و کاهش آثار مخرب فرهنگی ناشی از استفاده از کالای وارداتی را از دیگر نتایج حمایت از کالای ایرانی است.

بهرامی ضمن گرامیداشت روز 12 فروردین‌ماه گفت: 12 فروردین روزی است که قصر حکومت طاغوتی فرو ریخت، سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.

ارسال نظرات