معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین (ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۲۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: ویژه برنامه جشن شب میلاد حضرت علی (ع) مصادف با جمعه ۱۰ فروردین ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است و در این مراسم باشکوه حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری به ایراد سخنرانی و آقایان ابراهیم قانع و عباس حیدرزاده به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

وی اجرای روایتگری توسط سیدجواد هاشمی و شعرخوانی حمیدرضا برقعی را از دیگر برنامه¬های شب میلاد این امام همام در حرم مطهر رضوی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز میلاد امام علی (ع) نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در رواق امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

حسینی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی نیز سخنران این مراسم است و آقایان واعظی، احمد اهور، فیاض حسن لو، عباس شاه زیدی و مسعود یوسف پور به شعرخوانی و مدیحه سرایی می‌پردازند.

حسینی افزود: برگزاری جلسات پرسمان دینی با حضور اساتید برجسته کشوری، جلسات پرسش و پاسخ حلقه‌های معرفت، اجرای برنامه جنگ «جوانه‌های معرفت» در رواق دارالهدایه، مسابقه، سخنرانی و بیان احکام ویژه زائران غیر ایرانی، اجرای برنامه ویژه خواهران در رواق حضرت زهرا (س)، پخش برنامه‌ها و مراسم مذهبی از طریق پایگاه اینترنتی razavitv.aqr.ir از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز برای زائران و مجاوران حرم رضوی در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها