خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با تاکید بر لزوم توجه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به حمایت از تولید ملی گفت: تولیدکنندگان داخلی در ارتقای کیفیت کالاهای خود اهتمام کنند که این امر موجب گرایش بیشتر مردم به خرید این اجناس خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۱۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: تولیدکنندگان باید در رابطه با کیفیت تولیدات خود احساس مسئولیت و تا حد امکان نسبت به کاهش قیمت اجناس تولیدی خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: احساس تکلیف مردم به عنوان مصرف کننده و نیز اهتمام تولید کنندگان در ارتقای کیفیت تولیدات، زمینه ساز تحقق شعار امسال با نام حمایت از کالای ایرانی است.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: استفاده و خرید کالاهای تولید داخلی و ایرانی، علاوه بر رونق تولید، موجب ایجاد اشتغال و نیز کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه خواهد شد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: ویژگی های بارز پیامبران الهی را در آن حضرت می توان به وضوح مشاهده کرد و این امر نشان از جایگاه والای ایشان است.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: ایام ماه رجب فرصت مناسبی برای خودسازی و عبادت الهی است و ایام اعتکاف در این ماه پرفضیلت مورد توجه مومنان قرار می گیرد.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) افزود: آن بانوی بزرگ اسلام نقش مهمی در تبیین و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و پیام امام حسین(ع) داشتند و آن را به نسل های آینده انتقال دادند.

ارسال نظرات