جشنواره بومی و محلی هم‌زمان با ایام نوروز در روستای طرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۱۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرپش، به مناسبت میلاد امام علی (ع) و حضرت جوادالائمه (ع)، جشنواره بازی‌های بومی و محلی و پیاده‌روی خانوادگی با حضور خانواده‌ها در روستای طرود از محل میدان امام خمینی (ره) تا دبیرستان امام رضا (ع) برگزار شد.
در این برنامه که بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود، معاون بازرسی فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود، معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان، مسؤول بسیج سازندگی سپاه، مسؤول بسیج دانشجویی و بسیج رسانه شهرستان، فرمانده پاسگاه طرود، نماینده اداره ورزش و جوانان دهستان طرود و مسؤول هیأت‌های همگانی و بومی محلی شهرستان حضور داشتند، بازی‌های بومی و محلی با حضور اهالی روستا در محوطه دبیرستان امام رضا (ع) برگزار شد.
در این جشنواره، بازی‌های بومی و محلی چوبدار، لی‌لی، طناب‌کشی، خروس جنگی، کبدی و حمل لیوان با سر اجرا و به نفرات و تیم‌های برنده هدایایی اهدا شد.
همچنین به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی خانوادگی هدایایی اهدا شد.
این برنامه به همت دهیاری و شورای اسلامی و پایگاه بسیج امام خمینی (ره) روستای طرود و مشارکت بسیج دانشجویی، هیأت ورزش همگانی، هیأت بومی محلی، اداره ورزش و جوانان و بخشداری مرکزی شهرستان شاهرود به مناسبت سال نو و عید نوروز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها