رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد

مشارکت 3000 نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس در اردوی راهیان نور

کریمی گفت: با برادران موسسه فرهنگی آزادگان هماهنگ کرده و نزدیک به سه هزار نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس را به اردوی راهیان نور اعزام کردیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۰۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
احمد کریمی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته توسط اردوی راهیان نور عنوان کرد: متناسب با ایام عید نوروز برنامه‌های راهیان نور هر سال سازماندهی می‎شود، و در کلیه استان‌ها طبق برنامه سنواتی اعزام راهیان نور صورت می‌گیرد.

وی افزود: از میان برادران پیشکسوت دفاع مقدس و نیرو‌های مسلح بازنشسته علاقه مند، و به ویژه اعضای حلقه صالحین انتخاب و به اردوی راهیان نور اعزام خواهیم کرد.

کریمی بیان کرد: فعالیت راهیان نور در چند بعد صورت می‌گیرد، یکی از ابعاد آن، راهیان نور عمومی است، بدین صورت که از پیشکسوتان داوطلب ثبت نام به عمل آورده که بخشی از هزینه ان توسط افراد اردویی حاضر در منطقه و بخش دیگر توسط خود آن‌ها پرداخت می‌گردد.

وی تاکید کرد: این افراد ثبت نامی بایستی حتی المقدور با خانواده‌های خود در این اردو شرکت کنند و از نزدیک شاهد رشادت‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس باشند.

کریمی اظهار داشت: یکی دیگر از فعالیت‌های راهیان نور این است، که بخشی از نخبگان استانی و محلی را سازماندهی کرده و به منطقه اعزام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با برادران موسسه فرهنگی آزادگان هماهنگ کرده و نزدیک به سه هزار نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس را به اردوی راهیان نور اعزام کردیم.
ارسال نظرات