خبرهای داغ:
بارش شدید باران و طغیان سیلاب ها در مناطق مختلف آذربایجان شرقی موجب وارد آمدن خسارت به تاسیسات زیر بنایی در برخی مناطق شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۹۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از صدا و سیما، طغیان رودخانه سیل چایی آذرشهر پل غله زار این شهرستان را در مسیر جاده آذرشهر - عجب شیر تخریب کرده و بخش قابل توجهی از این پل در اثر شدت سیلاب دیشب و آسیب های سیل سال گذشته و اصلاح نشدن منطقه خطر فرو ریخته است.

مسیر تبریز- آذرشهر- عجب شیر محدوده پل غله زار از صبح امروز مسدود شده است و تردد خودروهای این مسیر از داخل شهر آذرشهر صورت می گیرد.
همچنین وارد شدن سیل به باغات همجوار سیل چایی در روستای قاضی جهان آذرشهر و داخل شهر تیمورلوی گوگان این شهرستان خسارت هایی به زمین های کشاورزی زد.
پل گُوَرچین درّه سی در عجب شیر هم بر اثر بارش های شب گذشته و طغیان رودخانه تخریب شد.
تداوم بارش باران و افزایش سرعت ذوب برف در ارتفاعات برف گیر شهرستان اسکو، موجب طغیان رودخانه گنبرف چایی شد.
رودخانه های مردق چای و لیلان چای ملکان هم پر آب شدند.
در تبریز نیز بارش باران شدید موجب آبگرفتگی در برخی خیابان های این شهر شد و طغیان رودخانه آجی چای را به همراه داشت.
طبق پیش بینی کارشناسان اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی بارش باران در مناطق مختلف استان امروز جمعه هم ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارش ها در برخی نواحی سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.
کارشناسان این اداره کل هشدار داده اند مردم از حریم رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند و هرگز در مجاورت رودخانه ها توقف نکنند.

ارسال نظرات