سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی

کاهش ۴۷ درصدی جانباختگان سوانح رانندگی در استان

سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش ۴۷ درصدی جانباختگان تصادفات از آغاز طرح نوروزی پلیس در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۹۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در قرارگاه نوروزی پلیس با اعلام این خبر افزود : در سال 97 کاهش ۴۷ درصدی جانباختگان تصادفات از آغاز طرح نوروزی پلیس در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته ایم.

وی ادامه داد : پلیس با به منصه ظهور رساندن امنیت و احساس امنیت در جامعه موجبات سرمایه‌گذاری در اقتصاد داخلی را رقم زده و فرامین مقام معظم رهبری را در تحقق شعار محوری سال یعنی حمایت از کالای ایرانی همواره در سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دهد.

 سردار عزیزی افزود :نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم بوده و در راه خدمت رسانی به آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان داشت : مهمترین وظیفه و هدف پلیس در طول ماموریت های نوروزی پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت بوده و برای انجام درست و دقیق این مأموریت افزون بر کارکنان، پلیس های افتخاری و همیاران پلیس، عناصری نیز از موسسات حفاظتی و مراقبتی، بسیج و یگان‌های حفاظت سازمان‌ها به کار گرفته شده که پس از آموزش و توجیه کافی به تناسب جغرافیای ماموریتی در سراسر استان تقسیم شده اند تا در تامین امنیت تعطیلات نوروزی سهیم باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت : در کنار ایجاد ایستگاه های نوروزی با بکارگیری واحدهای گشتی مختلف اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در سراسر استان و گشت مستمر در مناطق جرم خیز هیچ نقطه کوری را برای سوء استفاده مجرمان و تبهکاران در سطح استان باقی نمیگذاریم.

ارسال نظرات