رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک گفت: جشنواره گل های لاله يكي از برنامه هاي جذاب استقبال از بهار شهر اراک است که با زحمات شبانه روزی ریاست سازمان سیما و منظر و معاونت خدمات شهری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۸۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، طوفان محمدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین جشنواره گل های لاله گفت: جشنواره گل های لاله يكي از برنامه هاي جذاب استقبال از بهار شهر اراک است که با زحمات شبانه روزی ریاست سازمان سیما و منظر و معاونت خدمات شهری برگزار شد.

وی افزود: جشنواره هایی این چنینی می تواند به طراوت بخشی و تلطیف روحیه ي شهر کمک شایانی نماید، ضمن اینکه در صورت برنامه ريزي صحیح و برگزاری مداوم می تواند در جذب گردشگر و ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری اراک نقش مهمی ایفا نماید.

محمدی اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاههایی فضایی آرام، با نشاط، زیبا و امن برای شهروندان شریف اراکی فراهم می سازد تا ساعاتی را در آرامش در مکانی زیبا به تفریح و تفرج بگذرانند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک در ادامه گفت: یکی از برنامه هاي مکمل این نمایشگاه برپایی غرفه هاي فروش برای بانوان بود و بدین ترتیب شهرداری و شورای شهر در برنامه هاي تفرجي خود بخشی از مسئولیتهای اجتماعی خود در راستای همیاری گروههای مختلف اجتماعی را به انجام رساندند.

وی همچنین اقدامات معاونت سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري در راستای نصب المان های نوروزی در سطح شهر را متفاوت و ارزنده دانست.

محمدی بیان داشت : از آنجایي كه در برنامه هاي کمسیون خدمات شهری شورای شهر، کاهش مصرف زباله و تفکیک زباله از مبدا همواره یکی از دغدغه هاي اصلی بوده است، شورای شهر کمپین نه به ظروف یکبار مصرف را از درون نهاد خود آغاز نموده است.

شهرداری نیز در کنار شورا برای فرهنگ سازی تفکیک از مبدا ، سطل های تفکیک در مبدا را برای آموزش شهروندی در این نمایشگاه مستقر ساخته است تا با همکاری شهروندان اراکی و با همکاری و حمایت استاندار در راستای حل مشکل پسماند اراک، گام های اصولی و علمی برای کاهش تولید زباله و همچنین نحوه ي دفع پسماند شهر اراک برداریم.

ارسال نظرات