سپید پوشان بسیجی نوروز را انتخاب کرده اند تا پشت خاکریز روستاهای محروم سیستان و بلوچستان، سلامت را برای مردم به ارمغان آورده و در عمل فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب را برای مسولان تفسیر کنند
کد خبر: ۹۰۰۲۹۲۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز، تعطیلات نوروز است و در حالی بسیاری به سفر رفته اند و یا در فکر آن هستند که عده ای از مردم همین سرزمین منطقه ای خالی از تعلقات و هیاهوی دنیایی در دل محروم ترین استان کشور را برای سفر انتخاب کرده اند، جایی که تنها عشق به خدمت می تواند تو را از خوشی های ظاهری بکند و برای تقسیم خوشی هایت با دیگران به اینجا بکشاند.

تعدادی از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی تهران در غالب یک گروه جهادی روپوش های سفیدشان را بر تن کرده اند با رفتن به شهرستان نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان اقدام به ویزیت و مداوای رایگان مردم این مناطق کردند.

در حالی محرومیت با نام سیستان و بلوچستان گره خورده که پزشکان جهادگر با تن پوش سفید هر از چندگاهی تفکر بسیج را به رخ دشمنان اسلام و وحدت می کشند و نشان می دهند برای خدمت رسانی در دورترین نقاط کشور ثانیه شماری می کنند.

سرهنگ پاسدار علی محبی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: این بیمارستان صحرایی به همت پزشکان بسیجی داوطلب از دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است.
وی افزود: در این بیمارستان تمام خدمات درمانی و دارو به صورت رایگان ارائه می شود.

وی انجام کارهای تخصصی دندان پزشکی، داخلی، عفونی، زنان و زایمان، خدمات پزشک عمومی و دارو سازی را از جمله ظرفیت های این بیمارستان صحرایی ذکر کرد.

فرمانده سپاه نیمروز افزود: در این بیمارستان بیش از 100 نفر از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران مشارکت دارند که علاوه بر کارهای پزشکی به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازند.

محبی گفت: با همکاری شبکه بهداشت و پایگاه های بسیج افراد مستحق شناسایی و به آنان کارت نوبت دهی داده شده تا در این یک هفته از خدمات درمانی لازم در این بیمارستان بهره گیرند.

گفتنی است این جهادگران بسیجی با هدف ارائه خدمات به مردم محروم از روز جمعه 3 فروردین 97 به مدت یک هفته در مدارس رضوان و ابوذر شهر ادیمی این شهرستان مشغول خدمت رسانی به مردم خواهند بود.
ارسال نظرات