زائر نوجوان فراهانی گفت: تلاش می کنم از سیره شهدا پیروی کنم و پیرو وصایای آنان باشم تا در دفاع از اسلام و انقلاب به وظیفه خود عمل کنم.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۱۷
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

دستجانی زائر نوجوان فراهانی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به حضور خود در مناطق عملیاتی و زیارت یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: این دومین مرتبه ات که توفیق زیارت این مناطق را پیدا کرده‌ام.

وی افزود: اولین بار که به این مناطق آمدم تنها یک سفر تفریحی برایم بود اما امسال که بار دیگر توفیق زیارت این مناطق را پیدا کردم حس غریبی بود که مرا وادار می کرد که باید به این سفر معنوی بیایم و همین شد که با کاروان راهیان نور در ایام نوروز عازم این مناطق شدم.

دستجانی ادامه داد: خیلی دوست داشتم تا سال جدید را در کنار شهدا باشم و از فضای معنوی این مناطق بهره‌مند شوم و عیدی متفاوت و معنوی را تجربه کنم.

این زائر نوجوان فراهانی تصریح کرد: در این مدتی که در این مناطق بودم بسیار تجربه کسب کردم و دریافتم که باید قدردان امنیت و آرامشی باشم که امروز به واسطه خون شهدا حاصل شده است.

دستجانی تصریح کرد: از اینکه ساعاتی دیگر باید از این مناطق بروم احساس دلتنگی دارم اما از اینکه دریافتم که چه زنان و مردانی برای دفاع از این مرز و بوم تلاش کردند و جاننفشانی کردند احساس خرسندی دارم و فکر می کنم می توانم از تک تک آنان به عنوان بهترین الگو بهره بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنم از سیره شهدا پیروی کنم و پیرو وصایای آنان باشم تا در دفاع از اسلام و انقلاب به وظیفه خود عمل کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات