فرمانده سپاه پاسداران ناحیه نیمروز گفت: گروه جهادی سلامت شهید هدایت به دو هزار و۵۰۰ نفر از اهالی نیمروز خدمات درمانی ارائه کرده است
کد خبر: ۹۰۰۲۹۱۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
سرهنگ پاسدار علی محبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از نیمروز اظهارداشت: گروه جهادی سلامت شهید هدایت در ایام نوروز با از خودگذشتگی و ایثار فراوان توانست در مدت حضور خود در نیمروز به دو هزار و ۵۰۰ بیمار به طور رایگان خدمات ارائه کند.

وی افزود: این گروه با دارا بودن ۱۰۰ پزشک با هدف ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در شهرستان نیمروز استقرار یافته و در طول این مدت خدمات شایانی ارائه کرده است.

محبی با بیان اینکه گروه جهادی سلامت شهید هدایت از سوم فروردین کار خود را در نیمروز آغاز و تا یک هفته به خدمات به افراد بی بضاعت و محروم ادامه خواهد داد، تصریح کرد: این گروه در طول این مدت در مدارس رضوان و ابوذر شهر ادیمی به ارائه دارو و درمان رایگان می‌پردازد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه نیمروز اذعان کرد: جهادگران تهرانی گروه سلامت شهید هدایت خدمات تخصصی دندان پزشکی، داخلی، عفونی، زنان و زایمان، خدمات پزشک عمومی و دارو ساز را ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: به منظور افزایش کیفیت خدمات و در عین حال ایجاد نظم با همکاری شبکه بهداشت بسیج سازندگی و پایگاه‌های بسیج افراد مستحق شناسایی و به آن‌ها کارت نوبت دهی داده شده است.
ارسال نظرات