زائر فرمهینی راهیان نور:

پیروی از شهدا جز با حفظ حجاب امکان‌پذیر نیست

زائر فرمهینی راهیان نور با تاکید بر اینکه بایستی پیرو راه شهدا و مدافع حجاب فاطمی باشم، گفت: آنچه که در این سفر معنوی کسب کردم این است که چادری که بر سر دارم به راحتی به دست نیامده است پس باید آن را محکم و کامل حفظ کنم و ادامه دهنده راه شهدا باشم.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۱۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

شیرین‌آبادی از زائران فرمهینی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از حس و حال حضورش در مناطق عملیاتی گفت: برای اولین بار به این مناطق سفر کردم و به این سرزمین مقدس که با خون هزاران شهید آبیاری شده است پای گذاشته‌ام.

وی افزود: حس و حال معنوی این سرزمین هر زائری را مجذوب خود می‌کند. هدفم از سفر به مناطق عملیاتی و بازدید ای مناطق این بود که با رشادت‌های هشت سال دوران دفاع مقدس آشنا شوم.

این زائر فرمهینی تصریح کرد: در حقیقت با بازدید از این مناطق در می‌یابیم که چگونه جوانان این مرزو بوم در مقابل دشمن با دست خالی جنگیدند و از جان خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند؛ با الگوگیری از شهدا می‌توانیم در رشد و شکوفایی کشور نقش آفرین باشیم.

شیرین‌آبادی با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور تصریح کرد: این سفر برای نسل جوان بسیار تاثیرگذار خواهد بود چراکه باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در بین نسل جوان انقلاب می‌شود.

وی افزود: این سفر معنوی باعث شد تا توفیق این را پیدا کنم تا بر روی خاکی که رزمندگان دوران دفاع مقدس قدم بگذارم و این خاک را بوسه زده و طوطیای چشم کنم.

این زائر فرمهینی در ادامه با اشاره به اینکه در نخستین روزهای سال جدید در این مناطق حضور پیدا کرده است، گفت: در ایام نوروز می‌توانستم به مناطق دیگری سفر کنم یا در جمع دوستان و اقوام باشم ولی به نظرم بهترین مکانی که می‌توانستم سفر کنم قدمگاه شهدای غواص و دیگر شهدای رزمندگان دوران دفاع مقدس است و ان‌شاالله شهدا شفیع و دستگیر ما باشند.

شیرین‌آبادی با تاکید بر اینکه بایستی پیرو راه شهدا و مدافع حجاب فاطمی باشم، خاطرنشان کرد: آنچه که در این سفر معنوی کسب کردم این است که چادری که بر سر دارم به راحتی به دست نیامده است پس باید آن را محکم و کامل حفظ کنم و ادامه دهنده راه شهدا باشم و بدانم که برای حفظ این انقلاب خون‌های زیادی تقدیم اسلام شده است پس باید قدردان آن باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات