خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ازکاهش سرقت وافزایش کشفیات در طرح نوروزی امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۰۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی ازکاهش سرقت وافزایش کشفیات در طرح نوروزی امسال خبرداد
وی افزود: بحمدالله در طرح نوروزی ۹۷ از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۸فروردین ۹۷ در راستای کاهش وقوع سرقت حدود ۳درصد کاهش وقوع و قریب به ۱۰ درصد افزایش کشف را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهدبوده و در این راستا ۳۴ نفر سارق نیز دستگیر و به تعداد زیادی انواع سرقتها اعتراف نموده اند.
این مقام آگاه با اعلام این مطلب که اکثر سرقتها علی الخصوص سرقتهای خرد توسط معتادین و افراد ولگرد صورت می پذیرد گفت: در این راستا۵۵ نفر خرده فروش و معتادمتجاهر دستگیروبه مراجع قضایی و کمپهای ترک اعتیادمعرفی شدند که این اقدام در کاهش وقوع سرقتها نیز بحمدالله تاثیربسزایی داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۴۴نفر اتباع بیگانه غیرمجاز نیز سخن گفت و افزود: این افراد نیز باتوجه ورود قاچاق و فقدان اقامت مجاز، ازکشور ترد شدند.
سرهنگ اشرفی با بیان این مطلب که همراهی مردم فهیم شهرستان شاهرود تاثیر بسزایی در آرامش بهاری و امنیت پایدار شهرستان در این ایام داشته است گفت: روزانه ۴۵ واحد گشتی اعم از گشتهای محسوس،نامحسوس،خودرویی، موتوری وپیاده در سطح شهرستان برای امنیت شهروندان و مسافرین مشغول انجام وظیفه هستند.
سید مجتبی اشرفی رعایت نکات ایمنی درخصوص حفظ اموال شخصی و اماکن خصوصی ومنازل در ایام سفر رایکی از مهمترین عوامل پیشگیری از وقوع سرقت دانست ودرخصوص حفظ سلامت و امنیت جان مسافران نوروزی نیز اذعان داشت: در ایام پایانی تعطیلات و موج برگشت مسافران از سفرهای نوروزی،سعه صدر در رانندگی و پرهیز از رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی می تواندمهمترین عامل در کاهش سوانح رانندگی باشد.
این مسئول ارشد انتظامی ضمن تقدیر از همه افرادی که باهمکاری و عمل به توصیه های پلیسی زمینه ساز نظم و امنیت در شهرستان هستند ۱۳فروردین وروز طبیعت را نیز یکی از روزهای پرکار با طرحهای ویژه برای پلیس دانست وگفت: امیدواریم شهروندان عزیز شاهرودی باهمکاری بیش از پیش با پلیس در راستای کاهش بار ترافیکی محورهای درون و برون شهری از وقوع گره های ترافیکی پیشگیری نموده وحتما قبل از خروج از منزل نکات ایمنی در راستای پبشگیری از سرقت را مدنظر قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها