جانشین فرماندهی سپاه کربلا در اروند کنار با بیان اینکه شاهد عدم همراهی مسؤولان دولتی در حرکت کاروان‌های راهیان نور بودیم، گفت: راهیان نور یک ضرورت برای جامعه است.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۹۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین محمدرضایی در جمع کاروان‌های راهیان نور استان مازندران با بیان اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی نیاز به توکل به خدا داریم، اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند آنچه باعث ماندگاری انقلاب شد توکل به خداست اگر این توکل نباشد قطعا ناتوانیم اگر به امکانات و توانمندی دشمن فائق شدیم تنها راهکار این است خود را به تنها قدرت واقعی وصل کردیم قطعا با این راه حفظ خواهیم ماند و در برابر دشمن به برتری دست خواهیم یافت.

وی افزود: در دفاع مقدس خیلی چیزها داشتیم که شاید ساعت‌ها، ماه‌ها و سال‌ها برای بازخوانی وقت نیاز دارد، راهیان نور می‌تواند فناوری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت موثر شود باید فرهنگ عظیم کشف و استخراج و در اختیار نسل‌ها قرار گیرد.


 جانشین فرماندهی سپاه کربلا تصریح کرد: اندیشمندان و دانشمندان باید نظراتی ارائه دهند که توانمندی در راهیان نور را مضاعف کند الان هم خیلی بهره‌برداری می‌کنیم اما هنوز نتوانستیم ظرفیت حداکثری را احصا کنیم.

وی افزود: اگر در جنگ متحد و همراه نمی‌شدیم ظرفیت مختلف که در کنار هم نبود پیروز نمی‌شدیم الان هم برای موفقیت در این امر فرهنگی به آن نیازمندیم تا دستگاه‌ها در کنار همدیگر قرار گیرند تا برای گسترش انقلاب اسلامی از آن استفاده کرد.


محمدرضایی گفت: بعضی از دستگاه‌های دولتی وارد شدند اما واقعیت است خیلی دیگر هنوز نیامدند اصلا بیگانه‌اند و راهیان نور را به عنوان ضرورت تلقی نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: راهیان نور یک ضرورت جامعه است این مسئله را برخی درک نکرد‌ه‌اند، خیلی‌ها اصلا نمی‌‌دانند راهیان نور چه عظمتی دارد الان متاسفانه نه تنها کمک نمی‌کنند بلکه خیلی مواقع مانع‌تراشی می‌کنند.


 جانشین فرماندهی سپاه کربلا گفت: انتظار است بیایند ببینند چه اتفاقی در راهیان نور می‌افتد و راوی که در زمان دفاع مقدس حضور داشت و شاهد جانفشانی شهدا بود قطعا حضور او و روایت‌گری او در جامعه موثر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها