استاندار مازندران گفت ازابتدای نوروز تا ۷ فروردین، استان مازندران ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت داشته که نسبت به‌مدت مشابه پارسال ، رشد ۱۴ درصدی داشتیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۸۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاندار مازندران  با حضور در شهرستان نمو نه گردشگری رامسر از قرارگاه انتظامی امام علی (ع) مستقر در میدان شهید خلعتبری بازدید  و در نشستی با فرماندار و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر ،گزارشی از روند فعالیت ها دریافت کرد.

مهندس اسلامی همچنین با حضور در مصلی جوادالائمه (ع) با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و  در ادامه با حضور در باغ ۳۳هکتاری به گفت وگویی صمیمانه با مسافران و گردشگران نوروزی پرداخته و از نمایشگاه توانمندی های بانوان کار آفرین شهرستان دیدن کرد.

استاندار مازندران گفت: رامسر با توجه به ویژگی های خاص و ممتاز همچنین خاستگاه کنوانسیون بین المللی یک شهر جهانی است.

اسلامی درخصوص اهمیت صنعت گردشگری و جذب گردشگر خارحی  افزود: با جامعه آژانس ها و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری هماهنگی شود تا زمینه حضور گردشگران بویژه گردشگران خارجی با ایجاد زیرساخت های مناسب باکمک بخش خصوصی و مردم فراهم آید.

وی تصریح کرد: باید با ایجادتسهیلات و تورهای مازندران گردی و رامسر گردی ، زمینه حضور گردشگران خارجی را فراهم آورد و فرودگاه رامسر ظرفیت ارزشمندی است که با تکمیل طرح توسعه ، رفع موانع آن و اخذ مجوز مرز هوایی از این زیرساخت در تقویت صنعت گردشگری استفاده کرد.

وی اظهار داشت: بطورتاریخی رامسر شهر سمینارها و کنفرانس های بین المللی بوده و با وزارت امورخارجه باید هماهنگی کرد تا اجلاس ها و کنفرانس های بیشتری را میزبانی کند.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: ازابتدای نوروز تا ۷ فروردین، استان مازندران ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت داشته که نسبت به‌مدت مشابه پارسال ، رشد ۱۴ درصدی داشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها