خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر از ۲۵ اسفند تاکنون به ۵۸۲ نفر در ۱۵۷ حادثه، امداد رسانی کرده اند.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۸۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ داریوش کریمی در گفت: وگویی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز با استفاده از تمامی توان خود در پایگاه‌های جاده‌ای به ارائه خدمات امدادی به مسافران پرداخته است.

وی ادامه داد: نیرو‌های امدادی هلال احمر از ۲۵ اسفندماه تا کنون به ۵۸۲ نفر در ۱۵۷ حادثه امدادرسانی کرده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در تشریح امدادرسانی‌ها گفت: امدادرسانی‌ها شامل ۶۴ حادثه جاده ای، ۱۹ حادثه شهری، ۶۸ خدمت حضوری، چهار حادثه کوهستانی، و دو حادثه برف و کولاک بودند که به تمامی این حوادث در کمترین زمان ممکن رسیدگی شد.

کریمی ضمن اشاره به اسکان ۲۶۳ مسافر در پایگاه‌های امداد و نجات استان خاطر نشان کرد: ۵۱۴ نیروی در قالب ۱۷۷ گروه عملیاتی در مأموریت‌های امدادی در این ایام به کار گرفته شده اند.

به گفته وی ۱۲ عملیات رهاسازی هم در استان انجام شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری تصریح کرد: ۴۲ پایگاه امداد و نجات شامل یک پایگاه کوهستانی، یک پایگاه ساحلی و ۴۰ پایگاه جاده‌ای به همراه هفت تیم واکنش سریع آماده اعزام به تمامی مأموریت‌های امدادی هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ نیروی آموزش دیده در طرح نوروزی هلال احمر مشارکت دارند که نه تنها در صورت بروز حوادث جاده‌ای وارد عمل می‌شوند، بلکه تمامی حوادث و بلایا را پوشش می‌دهند.

کریمی از تمامی مسافران خواست همراه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه‌های پلیس از اطلاعات آب و هوایی و جاده‌ای مقصد و مسیر مطلع باشند و نواقص احتمالی خودرو خود را به طور کامل رفع کنند تا با آرامش و ایمنی سفر کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها