معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه از فردا با تغییر سوی جریانات و شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، بارش‌های پراکنده و کاهش دما فراهم شود،گفت: از جمعه شب تا روز یک‌شنبه انتظار داریم بارندگی‌ها گسترش یافته و دمای هوا به‌صورت محسوس کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۷۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در  گفت‌وگویی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت بیشینه دمای هوا مربوط به  پل‌سفید با ۲۹درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر شاهد  افزایش دمای هوا در ارتفاعات هستیم که تا امشب با تقویت جریانات گرم جنوبی دمای هوا به‌صورت محسوس افزایش یافته و  وزش باد گرم  را نیز داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: با توجه به وزش باد افراد از روشن کردن آتش در جنگل‌های استان خودداری کنند در صورت ضرورت نسبت به خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.

اسدی با اشاره به اینکه از فردا با تغییر سوی جریانات و شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار  داریم شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، بارش‌های پراکنده و کاهش دما فراهم شود، تصریح کرد: از جمعه شب تا روز یک‌شنبه انتظار داریم بارندگی‌ها گسترش یافته و دمای هوا به‌صورت محسوس کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: در این مدت ارتفاعات مازندران به‌صورت ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد:  براساس نقشه‌های هواشناسی، صبح روز طبیعت شاهد ابرناکی آسمان مازندران هستیم که به تدریج از ابرناکی کاسته می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و فردا به‌تدریج مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها