خبرهای داغ:
مسئول محل اسکان زائران قمی در اهواز عنوان کرد
مسئول اسکان زائران قمی در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز از حضور چهارمین کاروان خودرو‌های شخصی طرح شهید «اسماعیل صادقی» اعزامی از قم، در مناطق یادمانی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۴۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
«میثم جلالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم اظهار داشت: اردوگاه حضرت معصومه (س) واقع در مجتمع اردوگاهی شهید حبیب اللهی اهواز، از ۲۵ اسفند سال ۹۶ پذیرای زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس از استان قم بود.
وی افزود: در نخستین سری پذیرش زائران، کاروان‌های دانشجویی از ۱۵ تا ۲۵ اسفند برای دومین شب اقامت خود در خوزستان، در این اردوگاه حضور یافتند.
مسئول اردوگاه حضرت معصومه (س) ادامه داد: پذیرش زائران کاروان‌های عمومی نیز از ۲۵ اسفند ۹۶ آغاز شده و تا اواخر تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به استقبال زائران با خودرو‌های شخصی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: کاروان‌های خودرو‌های شخصی در گروه‌های ۳۵ تایی، در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۹ اسفند و دوم و چهارم فروردین در این اردوگاه حضور یافتند و به همراه یک راوی، مناطق یادمانی دفاع مقدس را زیارت نمودند.
جلالی برپایی نماز جماعت، انجام رزمایش در محوطه اردوگاه و بازدید از طلاییه و اروند را از برنامه‌های این اردوگاه برای زائران عمومی، دانشجویی و خودرو‌های شخصی عنوان کرد.
بازدید چهارمین کاروان خودرو‌های شخصی از مناطق عملیاتیبازدید چهارمین کاروان خودرو‌های شخصی از مناطق عملیاتیبازدید چهارمین کاروان خودرو‌های شخصی از مناطق عملیاتیبازدید چهارمین کاروان خودرو‌های شخصی از مناطق عملیاتیبازدید چهارمین کاروان خودرو‌های شخصی از مناطق عملیاتی
ارسال نظرات