خبرهای داغ:
معاون اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع):

اعزام ۴۶ دستگاه اتوبوس راهیان نور از ناحیه امام رضا (ع) در نوروز/ ۱۷۰ نفر بسیجی این ناحیه سال تحویل را در سرزمین نور بودند

معاون اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع): نوروز امسال ۵۰ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۳۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزای بسیج از غرب اصفهان، معاون اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) درباره اعزام کاروان های راهیان نور در گفتگویی اظهار کرد: نوروز امسال با اعزام 50 دستگاه اتوبوس به استقبال راهیان نور رفتیم.

علی خیرالهی تصریح کرد: هر دستگاه اتوبوس برای 42 نفر زائر در نظر گرفته شده که علاوه بر آن یک نفر به عنوان راوی و نفر دیگر به عنوان روحانی همراه کاروان اعزام می شود.

وی با بیان اینکه اردو ها به صورت سه روزه برنامه ریزی شده است گفت: کاروان ها حدودا بعد از اذان مغرب به شهرستان شوش رسیده و صبح روز بعد، از اذان صبح برنامه های فرهنگی و محتوایی آغاز می شد.

خیرالهی در بیان مناطق مورد بازدید و زیارت زائران راهیان نور گفت: مناطق عملیاتی فتح المبین، شرهانی، دشت عباس، یادمان شهید باقری، طلایه، شلمچه، و معراج شهدا از جمله مناطق مورد بازدید و زیارت زائران راهیان نور بود.

وی با اشاره به حضور زائران در مناطق عملیاتی جنوب به هنگام تحویل سال گفت: 4دستگاه اتوبوس با حدود 170 زائر از طرف ناحیه امام رضا (ع) در زمان تحویل سال 97 در مناطق عملیاتی جنوب بوده و در برنامه ویژه عید شهدایی حضور داشتند.

معاون اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به اعزام هیئت فداییان به راهیان نور گفت: ناحیه امام رضا (ع) امسال اردوی راهیان نور هیئت فدائیان را نیز با یازده دستگاه اتوبوس پشتیبانی کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت فنی اتوبوس های استفاده شده مورد تایید و مطلوب مسافران است گفت: بیش از 70درصد اتوبوس هایی که در سیستم ناوگان حمل و نقل راهیان نور انتخاب شده از کمتر 6 سال از تولیدشان گذشته و وضعیت فنی آن ها مورد قبول است.

خیرالهی با مقایسه آمار نسبت به سال گذشته از افزایش استقبال عمومی نسبت به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: در سال جدید اعزام کاروان های راهیان نور توسط این ناحیه افزایش 50درصدی داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار