خبرهای داغ:
کارگردان به‌وقت شام با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم نبودند «به‌وقت شام» می‌توانست «‌به‌وقت تهران» شود، گفت: به‌نمایندگی از بچه‌هایی که جریان جهاد و جنگ را دنبال کردند، می‌گویم در جایگاهی که ایستاده‌اند کم‌فروشی نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۰۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، ابراهیم حاتمی‌کیا فیلم‌ساز برجسته کشور ظهر روز گذشته با حضور در اصفهان در اکران فیلم «به‌وقت شام» مخاطبان خود را همراهی کرد.

وی که برای فیلم جایزه برترین کارگردانی در جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد، پس از دریافت سیمرغ بلورین خود را فیلم‌ساز وابسته نظام خواند و از برخی جریان‌ها که از فیلم او انتقاد کرده بودند گلایه کرد.

حال او پس از سال‌ها برای اکران این فیلم در سینما حضور پیدا می‌کند و با مخاطبان خود به گفتگو می‌پردازد. وی در شروع اولین اکران هفتم فروردین‌ماه ساعت ۱۴.۳۰ در سینما سپاهان در جمع هواداران خود گفت: هر فیلم‌سازی آرزو دارد چنین گرمایی را برای دیدن فیلمش شاهد باشد. خدا را شکر می‌کنم و عید را تبریک می‌گویم، امیدوارم امسال سال خوبی برای همه باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: من نوزدهمین فیلم سینمایی خود را دارم می‌سازم و تقریباً چهار دهه در این عالم نفس می‌کشم، هیچ‌وقت بالای سن نیامدم و در این دهه تصمیم گرفتم همراه فیلم بیایم و واکنش‌ها را ببینم.

برنده سیمرغ بلورین برترین کارگردانی فیلم فجر ادامه داد: واژه‌ای که در مورد به‌وقت شام می‌توانم بگویم به‌وقت اصفهان و به‌وقت تهران بشود و به‌وقت شیراز می‌شود اگر نبودند عزیزان مدافع حرم مثال حججی‌ها و اگر این اتفاق نیفتاده بود.

وی از همت بلند جوانان مدافع حرم تقدیر کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در سایه همت بلند این عزیزان، نسلی که می‌شود به آن‌ها تکیه کرد، نسل دهه شصتی‌ها، نسلی که حرف دارند و نشان دادند در میدان عمل از پدران‌شان جلو می‌زنند چیزی که قبلاً نبود، قصه فیلم به‌وقت شام این است.

حاتمی‌کیا بیان کرد: امیدوارم که این فیلم را بپسندید و اگر پسندیدید زکات آن تبلیغ است که این سینما نبض و بقا داشته باشد، ان‌شاءالله اتفاقات خوب در سال جدید بیفتد.

وی در ادامه افزود: من امسال مانند همه شما که دید و بازدید می‌روید به دید و بازدید می‌روم و برخی مرا مخاطب قرار می‌دهند برای اتفاقات و مشکلات اقتصادی که کم هم نیست، اما نمی‌دانم چرا امثال من را مخاطب قرار می‌دهند من به‌نمایندگی از بچه‌هایی که جریان جهاد و جنگ را دنبال کردند می‌گویم در جایگاهی که ایستاده‌اند کم‌فروشی نکرده‌اند و کسانی دیگر باید پاسخ‌گو باشند. امیدواریم در سال جدید مشکلات اقتصادی و سیاسی و تنشی که برای همه هست کمتر شود.

به گزارش تسنیم، به‌وقت شام در ادامه روز‌های قبل در سینما‌های فلسطین و پردیس چهارباغ اکران می‌شود و حاتمی‌کیا هواداران خود را در این اکران‌ها همراهی می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها