معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «یار مهربانی» ویژه نوروز۹۷ در شمارگان ۱۰۰۰۰۰۰ نسخه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۸۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، سلسله مسابقات کتابخوانی با عناوین متنوع و جذاب از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و در ایام نوروز ۹۷ برگزار می‌شود.

وی افزود: سوالات مسابقه کتابخوانی «یار مهربانی» برگرفته از یک میلیون نسخه کتاب است که در ایام نوروز ۹۷ در بین زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی توزیع می‌شود.

حسینی گفت: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی هر ساله برنامه و محصولات فرهنگی متنوعی برای بهره مندی زائران بارگاه منور امام هشتم (ع) در ایام نوروز طراحی می‌کند که برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: کتاب‌های «دین نشاط زندگی»، «هادی الامم»، «مرد بی پایان»، «باغ مخفی»، «گل نجمه» و ... از جمله منابع تهیه سوالات مسابقه کتابخوانی «یار مهربانی» است.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های مهم این مسابقات بهره گیری از منابع دست اول دینی، توجه به انگیزش شناخت دینی در کنار آموزش و رویارویی با خرافات و شبهات است، گفت: توزیع برگه‌های مسابقه فرهنگی «یارمهربانی» در پایگاه‌های فرهنگی، دفاتر راهنمای زائر و برنامه‌های حرم مطهر رضوی صورت می‌گیرد.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «یارمهربانی» می‌توانند با ارسال پاسخ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی razavi.aqr.ir، پاسخ به سولات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر یا ارسال به وسیله پست از راه‌های ارسال پاسخنامه یکی از شرکت کنندگان این مسابقه فرهنگی باشند و از هدایای معنوی و فرهنگی حرم مطهر امام هشتم (ع) بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها