خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی دندان پزشکی شامل 32نفر از اساتید و دانشجویان دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران به نام منتظران ظهور در دهستان درح شهرستان سربیشه مستقر شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۷۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

دکتر محمدرضا فخر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات گروه جهادی پزشکی مهمان در استان اظهارداشت: در راستای حضور گروه های جهادی در ایام نوروز، گروه جهادی دندان پزشکی شامل 32نفر از اساتید و دانشجویان دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران به نام منتظران ظهور در منطقه شهرک ولی عصر دهستان درح از توابع شهرستان سربیشه مستقر شدند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی از روز پنجم  تا دهم فروردین در استان ما حضور دارند افزود: این تیم پزشکی با پشتیبانی بسیج جامعه پزشکی استان، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در راستای اقدامات بهداشتی و درمانی دندان پزشکی مشغول خدمت هستند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: اقدامات دندان پزشکی گروه با استفاده از 12 یونیت سیار که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بسیج جامعه پزشکی در منطقه مستقر شده در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات دندان پزشکی، مباحث آموزشی بهداشت دهان و دندان برای مردم مخصوصأ کودکان و نوجوانان به همراه آموزش مباحث زنان و مامایی توسط کارشناسان مامایی اعزامی در حال انجام است.

فخر با بیان اینکه گزارش آماری اقدامات انجام شده پس از پایان اردو ارائه می شود گفت: پیش بینی شده است که با توجه به اینکه روزانه 70نفر ویزیت و درمان می شوند در پایان این شش روز 600نفر مورد درمان قرار بگیرند.

وی با اشاره به گروه های جهادی پزشکی بومی اظهارداشت: از استان خراسان جنوبی نیز در قالب طرح شهید رهنمون اعزام گروه های جهادی به مناطق هدف طرح در 3ماهه چهارم سال گذشته و نوروز 97 انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان افزود: از جمله اعزام تیم تخصصی در روز سوم فروردین ماه به منطقه دستگرد بیرجند با حضور فوق تخصص غدد وتیم همراه صورت گرفته است.

وی با اشاره به آمار گروه های جهادی پزشکی بومی در طول سال گذشته گفت: در قالب فعالیت های تیم های تخصصی و پزشک عمومی در طول سال 96 تعداد 200 تیم جهادی پزشکی به مناطق مختلف استان اعزام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها