خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: در گذشته مشکلات زیادی در زمینه راه‌ها و یا در یادمان‌ها داشتیم که بخش قابل توجهی از مشکلات حل شد. ب
کد خبر: ۹۰۰۲۶۷۰
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار حسن شاهوارپور در جلسه ستاد مرکزی راهیان نور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از سال 88 نسبت به توجه به مسئله راهیان نور، اظهار داشت: در گذشته مشکلات زیادی حتی در زمینه راه‌ها و یا در یادمان‌ها داشتیم که بخش قابل توجهی از مشکلات حل شد.

وی ضمن بیان اینکه البته همچنان مشکلاتی وجود دارد، افزود: در گذشته محل اسکان راهیان نور یکی از اصلی ترین مشکلات بود اما اکنون اردوگاه‌های متروکه و پادگان‌های به جامانده از جنگ برای اسکان زائران راهیان‌نور ساماندهی شده‌اند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان بیان کرد: برای اسکان زائران راهیان نور بیش از 100 هزار نفر - شب، محل خواب، تأمین شده که البته این موضوع در زمینه حوزه دفاعی و امنیتی نوعی پشتیبان به شمار می‌رود.

وی به پاکسازی بخش عمده‌ای از مناطق آلوده اشاره کرد و گفت: در زمینه تامین مایحتاج تاکید شده تا اردوگاه‌های اعزامی از داشته‌های استان خوزستان استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها