خبرهای داغ:
سرهنگ مراد حاجتی:

کمیته های هفده گانه راهیان نور در سپاه ولیعصر (عج)

گزارش کمیته های هفده گانه راهیان نور در سپاه حضرت ولیعصر توسط میر عبدالرضا مراد حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) در اولین جلسه راهیان نور 97 ارائه شد
کد خبر: ۹۰۰۲۶۶۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ میر عبدالرضا مراد حاجتی با بیان اینکه کمیته امنیت و انتظامات سپاه تاکنون بیش از 2 هزار گشت برنامه‌ریزی شده و 200 تور ایست و بازرسی داشته، اظهار داشت: از 14 یادمان خوزستان 7 یادمان فعال است همچنین 3 یادمان در اختیار ارتش و یک یادمان در اختیار ناجا و مابقی یادمان‌هادر اختیار سپاه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش امنیت یادمان‌ها از سربازها استفاده شده، افزود: روزانه 10 پزشک و 30 پرستار در یادمان‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند همچنین هزار و 500 خادم از سراسر کشور در یادمان‌ها حضور دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به آماده سازی 9 پست امدادی اشاره و بیان کرد: در زمینه بیان وقایع دوران دفاع مقدس نیز 350 راوی به صورت استمراری و شیفتی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور دارند.

حاجتی با تاکید بر اینکه تهیه مایحتاج کاروان‌های راهیان نور از خوزستان بارها ابلاغ شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از هزار و 400 مهمان خارجی راهیان نور در خوزستان حضور یافته‌اند.

سرهنگ عبدالرضا مراد حاجتی با اشاره به اجرای رزمایش در پادگان شهید حبیب اللهی، باکری و مسعودیان اضافه کرد: داستان جهاد شهادت به صورت فرهنگی و هنری در این رزمایش ها تببین و به نمایش گذاشته می شود.

 

وی در خصوص اعزام گروه های جهادی عنوان کرد: طی این مدت بیش از 106 گروه جهادی استان و 30 گروه جهادی کشوری به مناطق محروم اعزام و بالغ بر 400 میلیون تومان هزینه کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) با توجه به اینکه ساخت و تکمیل خانه های محروم، مرمت و تکمیل مدرسه و مساجد در اردوهای جهادی انجام می شود، افزود: مجموعه جهادگرانی که در این مسیر در قالب بیش از 100 گروه جهادی خدمت رسانی می کنند، دو هزار و 980 نفر درگیر اجرای بیش از دو هزار پروژه هستند که در نوع خودش بی نظیر است.

 

سرهنگ مراد حاجتی از،فعالیت های انجام شده در کمیته فضای مجازی به عنوان زیرمجموعه معاونت فرهنگی خبر داد: از دی سال گذشته 800 دستگاه اتوبوس را درگیر راهیان نور کردیم که 280 دستگاه آن از خوزستان تأمین شده است.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه هوافضا گفت: تاکنون یک هزار و 420 مهمان خارجی در خوزستان حضور پیدا کردند که از مجموعه بسیج کشور باید تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) با اشاره به برقرار بودن اردوهای راهیان نور یادآور شد: با همت همه مسئولان، سپاه، بسیج مستضعفان هیچ مشکلی در برگزاری این اردوها وجود ندارد و در جلسات برگزار شده مکررا تأکید بر این بود که استان ها به هیچ وجه حق ورود آورده (مایحتاج و....) به استان های مقصد را ندارند و باید از خوزستان تأمین شود.

وی با تأکید بر اینکه باید خوزستان را با شاخص ها و بسته های فرهنگی خودش و به ویژه صنایع دستی آن به سراسر کشور معرفی کنیم، گفت: از پشتیبانی های استاندار خوزستان در حوزه زیرساخت ها تقدیر و تشکر می کنیم ولی امیدوارم اعتباری را برای مباحث خدماتی و فرهنگی نیز اختصاص دهند.

سرهنگ حاجتی بیان کرد:راهیان نور نه تنها به خوزستان بلکه به کل کشور تعلق دارد، و از راه و شهرسازی برای خط کشی، نصب علائم و اقدامات انجام شده و همچنین از اورژانس و امداد نیز برای خدمات رسانی های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر می کنم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) تاکید کرد که شرکت نفت تعهد خود را نسبت به راهیان نور انجام دهد، و در یادمان ها فضا به شکلی مهیا شود که زائران با توجه به گرمای هوا از سوله ها بهره مند شوند؛ همچنین چشمه های سرویس بهداشتی برای یادمان ها بیشتر تأمین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها