خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فسا گفت: در بخش مبارزه با کالای قاچاق که یکی از بازوان حمایت از کالای ایرانی است آن بخش عمده ایی که مربوط به دولت می‌شود به عقیده بنده دچار ناکارآمدی می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۵۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رضا علیزاده دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان فسا گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران، نظام استکبار با صف آرایی خود تلاش نمود تا با شیوه های مختلف، این نظام نوپا را تسلیم خود سازد استفاده از استراتژی تحریم اقتصادی در کنار سیاست هایی همچون فرهنگی، تهدیدهای نظامی، محدودیت های علمی و فشارهای سیاسی در طی سالیان گذشته از جمله اهرم هایی بوده که در سرلوحه اقدامات دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این اقدامات دشمنان نشان از یک جنگ تمام عیار اقتصادی برا علیه کشور ما را دارد که در همین زمینه حضرت آقا در چند سال اخیر نام گذاری سال ها را به همین مبحث اختصاص داده اند.

علیزاده در خصوص شعار امسال و وظیفه دانشگاه و جامعه دانشگاهی جهت ترویج و حمایت از کالای ایرانی گفت: امسال نیز به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" بدون شک معنا و مفهوم وسیعی در این جنگ اقتصادی دارد لذا وقتی بیان می شود حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کار ایرانی، حمایت از کارگر ایرانی، حمایت از سرمایه ایرانی، حمایت از خدمت ایرانی، حمایت از کارخانه ایرانی، حمایت از خانواده ایرانی، حمایت از اقتصاد ایرانی و... که این مفاهیم نشان از تشکیل جبهه ی اقتصادی را دارد.

وی افزود: همان گونه که مستحضر هستید این جنگ، جنگی است که نیاز به تبیین و روشنگری، فرهنگ سازی دارد که یک بخش از این اقدامات وظیفه ی جامعه ی دانشگاهی است که چه در بعد عملی و چه بعد تئوری این نیاز را برطرف نمایند پس وظیفه ای که برای دانشگاه در راستای تحقق حمایت از کالای ایرانی می توان ترسیم نمود، این است که هر نفر از این جامعه اگر دل در گرو این انقلاب دارند به عنوان سفیری در جهت حمایت از کالای ایرانی عمل کنند.

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه های فسا در خصوص وظیفه دولت در مبارزه با قاچاق کالا که یکی از مجرا های حمایت از کالای ایرانی می باشد گفت: در بخش مبارزه با کالای قاچاق که یکی از بازوان حمایت از کالای ایرانی است آن بخش عمده ایی که مربوط به دولت می شود به عقیده بنده دچار ناکارآمدی می باشد.

وی افزود: وقتی که شنیده می شود چندین محموله کالای قاچاق در استان های مرکزی کشور ضبط شده است ناکارآمدی سیستم های کنترلی و نظارتی را نشان می دهد که بخش عمده ای از این مشکل را می توان با نیروی انسانی متعهد و کارآمد برطرف نمود.

علیزاده با اشاره به مهم ترین وظیفه تولید کنندگان در تحقق شعار سال گفت: در باب وظیفه ونقش تولیدکنندگان در تحقق شعار سال می توان بیان داشت که تولید کنندگان بایستی در اقدامی جهادی کالای خود را از لحاظ کیفیت و آیتم های متنوع یک کالا مثل خدمات پس از فروش به سطحی بالاتر از کالای مشابه خارجی برسانند و با همکاری دستگاه های مختلف در عرصه ی بازاریابی بین الملل محصولات را خود را به نمایش گذارنند.

این فعال دانشجویی در پایان اظهار داشت: امیدواریم شعار امسال در بنرها و همایش ها، برنامه های زود گذر تلویزیونی نماند با همت همه اعم از دولت و مردم به عرصه ی عمل رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها