خبرهای داغ:
در بخشی از وصیت‌نامه شهید کرم مرادی آمده است: ماندنی که مهر ننگ و ذلت به پیشانی آدم زند و شرف او را تهدید کند، نکبت‌بارتر از مرگ اخترامی است و مردنی که برای حفظ و پایداری عزت و کرامت آدمی باشد از ماندن پرشکوه و جلال، افتخارآمیزتر و شیرین‌تر است.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۵۰
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، در بهاری که در آن جای شهدا خالی است، نگاهی کوتاه به زندگی «کرم مرادی» شهیدی از خطه فارس و عشایر دلیر این منطقه خواهیم داشت.

کرم مرادی در سال 1343 در منطقه دشمن زیاری در خانواده‌ای بسیار فقیر ولی با ایمان و دوست‌ داشتنی دیده به جهان گشود و از همان کودکی زندگی را با شیوه‌ای متفاوت از دیگران تجربه کرد.

فقر و تنگدستی مانعی برای کسب مواهب اخلاقی از طرف این شهید نشد و پس از پذیرش در دبیرستان عشایری شیراز، نمونه کاملی از یک انسان با ایمان و جسور جامعه بود.

پس از انقلاب و بعد از پیوستن به بسیج، در ابتدای سال 61 عازم جبهه‌های دفاع مقدس شد تا نامش را برای همیشه در تاریخ جاودانه کند.

19 اردیبهشت‌ماه همین سال و در عملیات بیت‌المقدس، شهید مرادی روح پاکش را با صالحان و خوبان همنشین کرد.

وی انسانی صبور و بردبار بود، در برخورد با مردم و پدر و مادر نهایت تلاش را برای حفظ حرمت آنان به کار می‌برد و اعتقاد وی به انجام فرایض دینی و برگزاری دعای کمیل زبانزد بود.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید مرادی می‌خوانیم: ماندنی که مهر ننگ و ذلت به پیشانی آدم زند و شرف او را تهدید کند، نکبت‌بارتر از مرگ اخترامی است و مردنی که برای حفظ و پایداری عزت و کرامت آدمی باشد از ماندن پرشکوه و جلال، افتخارآمیزتر و شیرین‌تر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها