حامد جهانگیری
مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون اردبیل:
مسئول بسیج طلاب استان اردبیل گفت: بهترین کار فرهنگی که در حال حاضر برای نسل جوان می‌توان انجام داد آشنا کردن آن‌ها با دستاورد‌های دفاع مقدس است که با حضور آن‌ها در مناطق عملیاتی راهیان نور انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۴۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
علاقه مردم به زیارت شهدا و حضور در سرزمین‌های راهیان نور بی بدیل است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج در اهواز گفت: بهترین کار فرهنگی که در حال حاضر برای نسل جوان می‌توان انجام داد آشنا کردن آن‌ها با دستاورد‌های دفاع مقدس است که با حضور آن‌ها در مناطق عملیاتی راهیان نور انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون اردبیل با تصریح بر اینکه راهیان نور بهترین درس اخلاص و ایثار برای نسل امروز محسوب می‌شود گفت: علاقه مردم به زیارت شهدا و حضور در این سرزمین‌ها را بی بدیل است.

وی ابراز داشت: امسال تعداد ۳۰۰ نفر/ساعت روحانی در حوزه‌های مختلف علمی به این سرزمین‌ها مشرف شدند تا از نزدیک به روایت ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بپردازند.

حجت الاسلام سید سیاح در ادامه افزود: یکی دیگر از وظایف مهم این سازمان حضور روحانیون و مبلغان در کاروان‌های راهیان نور که با حضور محسوس و ملموس در کنار مردم بتوانند دستاورد‌های دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کنند.
ارسال نظرات