خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: موظف به انتقال ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس به جوانان هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۴۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه در زمینه میزبانی هر چه بهتر از کاروان‌های راهیان نور کمیته‌های مختلف ستاد تشکیل شد، اظهار داشت: در همین زمینه همواره به استمرار جلسات و بررسی روند تاکید شده به طوری که برخی از معاونان بنده برای حل برخی از مسائل ورود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این زمینه از هیچ کوشی نباید دریغ کرد، افزود: چرا که ما به انتقال ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس موظفیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: ما موظف به انتقال این رشادت‌ها به نسل جدید و ایجاد ارتباط بین نسلی هستیم چرا که جوانان امروز با دانستن تاریخ، شجاعت و شهامت پدرانشان قطعا بر حفظ و گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری تلاش خواهند کرد.

وی گفت: ما نیز به نوعی باید اقدام کنیم تا جوانان نسبت به رسالتی که بر دوش دارند احساس تکلیف کنند چرا که رزمندگان اسلام کاری بزرگ برای دفاع از میهن، اسلام و انقلاب انجام داده‌اند.

شریعتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم آنچه بر عهده ما است، انجام شود، عنوان کرد: امسال با هدف تقویت زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به راهیان نور تلاش بیشتری خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها