خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز خبر داد:
مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: بیستمین اعتکاف بزرگ جوانان کشور با مشارکت ۱۰ هزار نفری جوانان، دهم فروردین‌ماه در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع) برگزارمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۴۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، احد پاریابی ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیستمین آیین معنوی و روحانی اعتکاف ویژه خواهران و برادران 14 تا 45 سال عصر روز جمعه دهم فروردین‌ماه جاری به مدت سه روز در مسجد جامع شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: با اشاره به‌اینکه استان فارس همه‌ساله در برگزاری آیین اعتکاف در میان سایر استان‌های کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: سال گذشته بیش از 9 هزار نفر از خواهران و برداران در این آیین شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری این تعداد به بیش از 10 هزار نفر افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: شرکت‌کنندگان علاوه بر فارس از استان‌های اصفهان، هرمزگان، بوشهر و دیگر شهرهای کشور در آیین معنوی و روحانی اعتکاف در شیراز حضور می‌یابند.

پار‌یابی خاطرنشان کرد: بزرگداشت ولادت حضرت علی(ع) در روز شنبه 11 فروردین‌ماه با سخنرانی حجت الاسلام حسینی الهاشمی، برگزاری محفل قرآنی با حضور قاریان و حافظان مطرح کشوری و استانی در روز دوم و در روز سوم نیز سخنرانی آیت الله کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری، مراسم وفات حضرت زینب(س) و مراسم اعمال ام داوود و مداحی از دیگر برنامه‌های جنبی اعتکاف است.

وی بیان کرد: از اساتید مطرح دانشگاهی از جمله استاد رائفی پور، استاد وحید جلیلی و چند تن از اساتید دیگر نیز برای حضور در این آیین دعوت شده است.

این مقام مسئول افزود: شرکت‌کنندگان در آیین معنوی اعتکاف می‌توانند برای ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی به سایت رهپویان وصال و یا حضوری از ساعت 9 تا 14 در مسجد خیرات واقع در چهارراه خیرات و نیز مسجد جامع شهدا با در دست داشتن یک قطعه عکس و مبلغ 500 هزار ریال وجه نقد مراجعه کنند.

پاریابی ادامه داد: شرکت‌کنندگان که موفق به ثبت‌نام اینترنتی نشده‌اند می‌توانند تا بامداد روز یازدهم صبح فروردین‌ماه به غرفه ثبت‌نام واقع در مسجد جامعه شهدا مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها