خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان:

راهیان نور یک تفکر بسیجی است

علیرضا کبیری گفت: راهیان نور یک تفکر بسیجی است و وقتی زائرین به راهیان نور می آیند این تفکر بسیجی به صورت عملی انتقال داده می شود و این حرکت عملی راهیان نور اهمیت زیادی دارد و در این زمینه برنامه ریزی های زیادی انجام می شود تا به صورت نهادینه در آید.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۲۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲


علیرضا کبیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با تبریک سال نو اظهار داشت:راهیان نور یک تفکر بسیجی است و وقتی زائرین به راهیان نور می آیند این تفکر بسیجی به صورت عملی انتقال داده می شود و این حرکت عملی راهیان نور اهمیت زیادی دارد و در این زمینه برنامه ریزی های زیادی انجام می شود تا به صورت نهادینه در آید.

وی عنوان کرد: هدف از این اردوها ابتدا آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بود اما رفته رفته هدفم تغییر کرد وشیفته و عاشق این مناطق و شهدای این مناطق شدم همین شد که سه سال پیاپی به این مناطق سفر کردم راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است که باید این فرهنگ دفاع مقدس، به نسل جدید انتقال داده شود.

کبیری یادآور شد: افرادی که به این مناطق پا گذاشته اند رفته رفته با رشادت های رزمندگان آشنا می شوند و همین افراد پس از این سفر به شهرهای خود سفر کرده و از رشادت های این مردان راستین سخن به میان می آورند و مردم را از رشادت های رزمندگان تعریف می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین در ادامه یادآور شد: دنیا هیچ ارزشی ندارد و آدمی باید برای رسیدن به خداوند باید از چیزهای فراوان گذشت کند و به ارزشهای معنوی برسد که درس ایثار، فداکاری، رشادت و ... را از شهداء می توان آموخت.

وی در پایان عنوان کرد: به همه پیشنهاد می کنم که حتما برای یک بار هم که شده به این مناطق سفر کرده و با این مناطق آشنا بشوند و سپس به عنوان راویان هدایت و آشنا کردن مردم به این مناطق کوشا باشند.

4001/پ30/ب114

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار