مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از بازدید بیش از 28هزار زائر از مناطق عملیاتی ایلام در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۶۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال تعداد بیش از 28هزار نفر از مناطق یادمانی استان ایلام بازدید کردند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از 196 هزار نفر از یادمان های استان ایلام بازدید کردند که 28 هزار بازدید در ایام تعطیلات نوروز امسال صورت گرفته است.

سردار حسینی با بیان اینکه این تعداد از مناطق یادمانی شرهانی، قلاویزان، میمک و قرارگاه حضرت امیر(ع) بازدید کرده اند، افزود: استقبال خانوادگی از یادمان های جنگی از نکات مهمی است که همواره شاهد آن بوده ایم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: همچنین در بحث اسکان زائران نیز تاکنون تعداد بیش از 58هزار نفر اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد 474 نفر راوی برای زائران راهیان نور بکارگیری شده اند تصریح کرد:  تعداد سه هزار نفر روز خادم نیز در طول این ایام به زائران یادمان های استان ایلام خدمات رسانی کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال زیاد مردم از یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان، در اردوگاه شهید مسعودیان این استان جهت رفاه حال مردم در راستای اسکان و خدمات دهی از سوی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام نیز اقداماتی صورت گرفت.

سردار حسینی آمار بازدیدها از مناطق عملیاتی استان از سال گذشته تا کنون را به تفکیک هر یادمان، تعداد68 هزار نفر از  یادمان شرهانی، تعداد 38 هزار نفر از یادمان قلاویزان، تعداد 34 نفر از یادمان حضرت امیر(ع)، تعداد 19 هزارنفر از از یادمان میمک و تعداد 37 نفر از یادمان های مقاومت و سه راهی جنداله و تپه شنی مهران بازدید کردند.

 

ارسال نظرات