خبرهای داغ:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی خبر داد:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: تا روز ششم فروردین حدود ۲۸ هزار مسافر با مراجعه به پست‌های طرح ایمنی و سلامت استان از خدمات متنوع این طرح بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۱۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، کریمیان افزود: ۴۰ پست نوروزی در سراسر استان با مشارکت ۸۵ عضو جوان به تفکیک ۳۰ خواهر و ۵۵ برادر در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: جوانان مشارکت کننده در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سراسر استان با شور و اشتیاق فراوان در ارائه خدمات به هموطنان‌ حضور یافته اند و حتی با وجود شرایط بسیار نامساعد جوی در سراسر استان و تخریب و آسیب جدی بسیاری از پست‌ها؛ جوانان همچنان پای آرمان‌ها و تعهداتشان در رسالت خود جهت تلاش برای کاهش آسیب‌ها و تلفات نوروزی ایستادند و با برپایی مجدد و سریع چادرها؛ با آمادگی بسیار برای استقبال از مهمانان نوروزی اقدام کردند.

 کریمیان در ادامه ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی اعضا و پرسنل در برگزاری هرچه بهتر طرح بیان کرد: حدود ۵۰۰ نفر از خیمه های نماز سراسر استان در اوقات شرعی استفاده کرده و ۱۵۰۰ کودک از فضاهای دوستدار کودک بهره مند شده اند و ۸ هزار نفر تاکنون با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات طرح بهرفت پیوسته اند.

 پیش از این نماینده ولی فقیه؛ نمایندگان خانه ملت؛ فرمانداران شهرستان‌ها؛ شهرداران؛ دادستان‌ها و رؤسای ادارات اکثر شعب در سراسر استان با استقبال کم نظیر از طرح بهبود رفتارهای ترافیکی؛ عضو این کمپین شده اند.

ارسال نظرات