سید ساجد یعقوبی
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اردبیل:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) گفت: حمایت از کالای ایرانی باید اولویت همه مردم باشد و ما بایستی همه را تشویق به حمایت از کالا‌های ایرانی بکنیم چرا که حمایت از کالا‌های ایرانی دنباله رو اقتصاد مقاومتی می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۰۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

حمایت از کالای ایرانی دنباله رو اقتصاد مقاومتی می‌باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرگرد پاسدار داود نقی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل گفت: حمایت از کالای ایرانی باید اولویت همه مردم باشد و ما بایستی همه را تشویق به حمایت از کالاهای ایرانی بکنیم چرا که حمایت از کالاهای ایرانی دنباله رو اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به عنواین سال های گذشته که اقتصاد مقاومتی همواره در راس آن بوده است گفت: توجه به مسأله اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم از ضروریات جامعه امروزی می باشد.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: مصرف و حمایت از کالای ایرانی متضمن اشتغال جوانان و فرزندان کشورمان خواهد بود و زنجیره چرخ تولید را رونق خواهد بخشید.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ اقتصاد و نظام اجتماعی گفت: همبستگی مردم و نظام اجتماعی نقش بسزایی جهت تحقق شعار سال جدید دارد.

سرگرد داود نقی پور اعتماد سازی را طرف دوم تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: تولید کنندگان با رفتن به سمت تولید کالای ایرانی استاندارد و با کیفیت در محقق شدن هرچه بیشتر زمینه های شعار سال سهیم باشند.

ارسال نظرات