رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند خبر داد :

میزبانی 30 روستا در جام نوروز در شازند

رئیس اداره ورزش و جوانان شازند گفت : شهرستان شازند با داشتن چهار بخش و بیش از 220 روستا در سال 97 ،میزبان 30 روستا در جام نوروز می باشند.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۹۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

احمد پورجعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی اظهار داشت : شهرستان شازند با داشتن چهار بخش و بیش از 220 روستا در سال 97 ،میزبان 30 روستا در جام نوروز می باشند.،که در رشته های فوتبال خاکی ،فوتسال آقایان و بانوان ، والیبال ، تنیس روی میز ، طناب کشی طناب کشی و ... برگزار می شود.

وی افزود : اعتبار برنامه های جام نوروز 97 بالغ بر 40 میلیون تومان پیش بینی شده است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان ، فرمانداری شازند و نمایندگان مردم شازند در مجلس این مسابقات در حال برگزاری می باشد.

پور جعفری ادامه داد : در پایان این مسابقات منتخبین روستاهای هر بخش به صورت دوره ای با یک دیگر به رقابت می پردازند و تیم برتر به مسابقات استانی اعزام خواهند شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند بیان داشت : مهمترین برنامه های ورزش و جوانان شازند در سال 97 ، ساماندهی هیات های ورزشی شهرستان و نشست با هیات های ورزشی استان و شهرستان در مورد پتانسیل شهرستان شازند استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار