مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بیستمین یادوراه شهدای شهر نراق برگزاری می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری بیستمین یادواره شهدای شهر نراق با سخنرانی آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در روز پنجشنبه نهم فروردین‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۸۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای شهر نراق خبر داد و گفت: یادواره 80 شهید، 7 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم شهر نراق با سخنرانی آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره پنجشنبه نهم فروردین‌ماه ساعت 14:30 در مسجد جامعه این شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شهیدپرور و ولایی نراق برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس، تقویت هویت اعتقادی در نسل جوان، ترویج روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت و جامه عمل پوشاندن به فرمان مقام معظم رهبری در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از جمله اهداف برگزاری این یادواره به شمار می‌رود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با تاکید بر اینکه عزت امروز اسلام از برکت خون شهیدان است، گفت: جا دارد تا به پاس خون این شهدا همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و قدردان ایثارگری این بزرگواران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هجمه فرهنگی دشمنان اصول و ارزش‌های انقلاب را نشانه رفته‌اند که راه مقابله با ترفندهای آنها ترویج فرهنگ شهادت، ایستادگی و ولایتمداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار