خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد نمونه:

اردوهای راهیان نور معبری به سوی خود سازی

فرمانده حوزه ابوذر گفت: با اردوی راهیان نور که معبری به‌سوی خودسازی است می‌توانیم به شهدا تقرب پیداکرده و خود را به سیره شهدا نزدیک کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۶۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمیدرضا ایراندوست فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد نمونه در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به نقش اردوی راهیان نور در آشنایی نسل جوان باارزش‌های هشت سال دفاع مقدس گفت: اردوی راهیان نور فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه مقاومت ملت قهرمان ایران است.

وی انجام فعالیت‌های فرهنگی را برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن ضرورتی انکارناپذیر دانست و تصریح کرد: باید نگاه فرهنگی را در همه مأموریت‌ها مدنظر قرار دهیم.

ایراندوست تربیت نسلی انقلابی و بصیر را وظیفه همه متولیان دانست و گفت: باید نسلی را تربیت کنیم دغدغه مند انقلاب و ارزش‌های آن باشد.

فرمانده حوزه ابوذر شهدا را طلایه‌دار حرکت انقلابی دانست و اضافه کرد: با اردوی راهیان نور که معبری به‌سوی خودسازی است می‌توانیم به شهدا تقرب پیداکرده و خود را به سیره شهدا نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور باعث زنده ماندن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان در طول دفاع مقدس می‌شود، افزود: حضور یافتن در کاروان راهیان نور در حقیقت یک دعوتی است که از سوی خود شهدا انجام شد.

ایراندوست با بیان اینکه ما در این مکان مقدس مهمان کسانی هستیم که خود خاکی بوده‌اند ولی حالا آسمانی شدند و در دل همگان جا خوش کرده‌اند، تصریح کرد: اگر ما بخواهیم ایثارگری فرهنگ مردم ما شود باید ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب اردوهای راهیان نور و هنرهای نمایشی زنده نگه‌داریم تا سایر نسل‌ها از این سفره‌ای که شهدا برای ما پهن کرده‌اند بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: حضور در کاروان راهیان نور چندین سال است که به برکت خون‌های پاک شهدا و با تلاش دلسوزان انقلاب بر قرار شد و ثمرات ارزشمندی به‌همراه دارد.

این مسوول در خاتمه گفت: از حوزه مقاومت بسیج ابوذر یک دستگاه اتوبوس به استعداد ۴۵ نفر به سفر اعزام شدند.

4001/ت30/ب99

ارسال نظرات
پر بیننده ها